.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان

معاون فرهنگی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان از 17 تا 24 دی امسال خبر داد.
به گزارش شمال نیوز محمد حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب اظهار داشت: هر ساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی غیر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در اردیبهشت برگزار می‌شود توسط موسسه نمایشگاهی این وزارتخانه در حوزه معاونت فرهنگی مبادرت به برگزاری نمایشگاه کتاب طبق یک جدول زمان‌بندی شده در بیشتر استان‌های کشور می‌کند.
وی ادامه داد: بر همین اساس هفتمین دوره این نمایشگاه در 17 دی امسال در محل نمایشگاهی گیلان واقع در کیلومتر پنج جاده تهران برگزار می‌شود.
این مسئول درباره تعداد غرفه‌های کتاب در نمایشگاه مذکور اذعان داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت تعاونی ناشران گیلان و موسسه نمایشگاهی وزارت ارشاد اسلامی مقرر شده که تعداد 210 غرفه و بیش از 400 ناشر و 50 هزار عنوان کتاب از مشارکت‌ نهادها و دستگاه‌های فرهنگی استان در نمایشگاه حضور یابند.
وی افزود: اطلاع‌رسانی برای دعوت به حضور مردم در نمایشگاه کتاب و استفاده از کتب‌های عرضه شده در این نمایشگاه از طریق خبرگزاری‌ها، مطبوعات و صدا و سیما صورت می‌گیرد.
حسن‌پور نمایشگاه کتاب را دارای بخش‌های ویژه از جمله نقد و بررسی کتاب، تجلیل از مولفان و ناشران برتر استانی، کودک و نوجوان و... عنوان کرد.
وی ابراز داشت: تعامل دانشگاه‌ها با آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه‌ها و دیگر دستگاه‌های متولی در امر کتابخوانی می‌تواند در برگزاری با شکوه این نمایشگاه به ما کمک کند.
معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از فعالیت 111 ناشر کتاب در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: توسط این ناشران سالانه بالغ بر 500 عنوان کتاب در 800 هزار جلد در گیلان به چاپ می‌رسد.
وی، برگزاری ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب را سال گذشته در گیلان ذکر کرد و یادآور شد: استقبال مردم از این نمایشگاه بسیار خوب بود.
حسن‌پور افزود: با توجه اینکه گیلان، استانی فرهنگی با مردم فرهیخته است، مطمئنا امسال نیز با شور و شوق زیادی از نمایشگاه کتاب استقبال می‌کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.796 seconds.